.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند:

روز بيست‌وچهارم آذر يكبار ديگر معني مردمسالاري ديني را به ديرباوران و بدانديشان فهمانيد و حضور پرشور و متراكم قشرهاي عظيم مردم در پاي صندوقهاي رأي، صحنه‌ي نمايش اقتدار و خودباوري و حضور هشيارانه‌ي ملّت ايران شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) متن پيام مقام معظم رهبري به شرح زير است:

« بسم الله الرحمن الرحيم

خداوند قادر متعال را سپاس ميگويم كه ملّت ايران را در آزمون بزرگ ديگري سرافراز كرد و كشوري را كه به پرچمداري اسلام مفتخر است عظمت و ابهتي دوباره بخشيد. روز بيست‌وچهارم آذر يكبار ديگر معني مردمسالاري ديني را به ديرباوران و بدانديشان فهمانيد و حضور پرشور و متراكم قشرهاي عظيم مردم در پاي صندوقهاي رأي، صحنه‌ي نمايش اقتدار و خودباوري و حضور هشيارانه‌ي ملّت ايران شد. نه شرائط جوّي نامساعد روز انتخابات و نه فضاي جنگ رواني دشمنان كه از هفته‌ها پيش از آن با ابزارها و شيوه‌هاي گوناگون براي سرد كردن دلها آرايش داده شده بود هيچيك نتوانست در عزم ملّي خلل وارد سازد. اراده‌ي الهي بر بيــداري مردم، كيد بدخواهان را مغلوب ساخت و برگ ديگري بر دفتر زرين اين ملّت مؤمن و انقلابي افزوده شد. رفتار متين و خردمندانه‌ي مردم و تعهّد و صداقت مسئولانِ دست‌اندركار موجب شد كه اين بار نيز،‌ مردم‌سالاري ديني، از نصاب سالمترين دموكراسيهاي جهان، سالم‌تر و مشاركت مردم از بالاترين نصاب دموكراسيهاي غربي بيشتر باشد.

جهت‌گيري آراء كه نشانه‌ي دلبستگي به مباني انقلاب است و افزايش حضور مردم كه سند حضور پرانگيزه‌ي آنان در صحنه‌هاي اساسي است،‌ به همه‌ي دوستان و دشمنان ملّت ايران در سراسر جهان،‌ پيامي رسا و روشن داد. اين پيام پاسخ شفافي به همه‌ي ترديدافكنيها و وسوسه‌ها است. اين پيام آن است كه ملّت ايران، زنده و پرنشاط و پر اميد، هدفهاي بلند خود را همچنان پي ميگيرد و ميدانها را پي‌درپي درمي‌نوردد، اين ملّت تا دستيابي به حقوق‌حقه‌ي خود از پاي نمي‌نشيند و پيوند خود را با نظام اسلامي كه هدف آن عدالت و عزّت و اقتدار ملّي است،‌ روزبروز مستحكمتر ميسازد.

اينجانب جبهه‌ي سپاس در برابر خداي عزيز و حكيم بر خاك ميسايم و با همه‌ي وجود از ملّت بزرگ ايران تشكر ميكنم. لازم ميدانم از همه‌ي كسان و دستگــاههــايي كه در اين آزمــون بزرگ نقش آفــريدند سپاسگـزاري كنم، از علماي اعلام و مراجع عظام، از دانشمندان و نخبگان حوزه و دانشگاه، از فعالان سياسي و اجتماعي، از دستگاههاي مسؤول برگزاري و نظارت بويژه از شوراي نگهبان و وزارت كشور و مبعوثان مجلس شوراي اسلامي، از رسانه‌ي ملي كه نقشي هنرمندانه و متعهدانه ايفا كرد، از نيروهاي انتظامي و بسيج كه امنيت حوزه‌هاي رأي را عهده‌دار بودند، و از همه‌ي كساني كه با نامزدي يا حمايت از نامزدها بر شور و گرمي انتخابات افزودند.

از خداوند متعال مي خواهم كه منتخبان ملّت را بر مسئوليت‌پذيري و سپاسِ اعتمـاد مردم و عمـل مخلصـانه و بي‌منّت موفـق فـرمايد و روز به روز بر عزّت ملّت ايران بيفزايد،‌ و سلامي از اَعماق دل بر حضرت بقيه‌الله ارواحنافداه كه پيروزي ملّت ايران مايه‌ي شادي قلب مبارك اوست.»

والسلام علي عباد الله الصالحين

سيّدعلي خامنه‌اي

28/آذر/1385


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.